Сервіс
Гарантійне обслуговування електротехнічних виробів, що продаються компанією, в гарантійний та післягарантійний період проводиться технічним відділом компанії СВ АЛЬТЕРА.
У разі відмови продукції Transtecno, яка сталася протягом гарантійного терміну і не з вини споживача, виконується його гарантійний ремонт або виконується заміна. В гарантійний (безкоштовний) ремонт приймаються вироби в повній комплектації при наявності заповненого гарантійного талону або відповідного розділу в інструкції по експлуатації зі штампом, датою продажу і підписом продавця. Також вироби повинні мати цілу (не пошкоджену) контрольну пломбу, мають бути відсутні механічні пошкодження корпусу, сліди втручання у пристрій, перебування сторонніх предметів, речовин або живих організмів (наприклад, комах) всередині.
При порушенні будь-якої з цих умов, а також порушенні вимог щодо експлуатації або спробі самостійного ремонту, виріб втрачає гарантію. Негарантійний (оплачуваний) ремонт виконується на підставі визначення обсягу пошкоджень, можливості відновлення робочого стану виробу і оплати повної вартості ремонту споживачем.
На термін виконання ремонту впливає завантаженість ремонтного відділу, наявність необхідних елементів або час їх поставки під замовлення.