Безколекторні двигуни постійного струму серії BL
Безколекторні двигуни Transtecno серії BL з крутильними моментами від 0,22 Н·м до 2,1 Н·м і вбудованим приводом.
Черв’ячні мотор-редуктори BLCMB з безколекторними двигунами постійного струму
Мотор-редуктори сервії BLCMB складаються з черв’ячного редуктора і компактного безколекторного двигунапостійного струму серії BL.
Доступна версія лише з редуктором зі стандартним вхідним фланцем або індивідуальним фланцем і муфтою.
Циліндричні редуктори з паралельними валами з безколекторним двигуном серії BLFT
Мотор-редуктори серії BLFT складаються з циліндричного редуктора з паралельними валами і компактного безколекторного двигуна постійного струму серії BL.
Мотор-редуктори BLFT також доступні у версії без двигуна — лише редуктор зі стандартним вхідним фланцем або з індивідуальним фланцем і муфтою.
Черв’ячні мотор-редуктори постійного струму BLCM
Мотор-редуктори серії BLCM складаються з компактного черв’ячного редуктора і безколекторного двигуна постійного струму серії BL.
Низька робоча напруга обмотки двигуна робить обладнання більш безпечним, особливо у випадках, коли оператор може контактувати з двигуном. Також доступні у версії без двигуна — лише редуктор зі стандартним вхідним фланцем або з індивідуальним фланцем і муфтою.
Планетарні мотор-редуктори постійного струму BLP
Мотор-редуктори сервії BLP складаються з компактного планетарного редуктора і безколекторного двигуна постійного струму серії BL.
Низька робоча напруга обмотки двигуна робить обладнання більш безпечним, особливо у випадках, коли оператор може контактувати з двигуном. Також доступні у версії без двигуна — лише редуктор зі стандартним вхідним фланцем або з індивідуальним фланцем і муфтою.
Контролер безколекторних двигунів BLD
Зовнішній контролер розширює можливості керування безколекторними двигунами порівняно з вбудованим контролером.
Контролер BLD07-IT є оновленою версією попереднього BLD07. Побудований на новій друкованій платі, реалізує функції та можливості, які раніше можна було досягти лише за допомогою приводу більшої потужності. У результаті ви отримуєте більш універсальний привід з можливістю налаштування та керування через польову шину (опція CAN Open).