Проект для Формули-1
Нещодавно нашими компаніями-партнерами по приводний техніці Lenze (Німеччина) і Transtecno (Італія) був завершений цікавий і складний дослідницький проект. Замовником була одна з лідируючих компаній в світовій автомобільній промисловості. Сам проект полягав в модернізації повітряної труби, використовуваної для дослідження і поліпшення аеродинамічних характеристик болідів Формули 1.
Метою проекту була оптимізація керування шестикоординатної високоточної механічної приводний системою.
Рухи по осях здійснювалося високо динамічною сервомоторами, якими керували високоточними сервоприводами. Для розрахунку траєкторії переміщень був обраний промисловий ПК.


Від вибору обладнання до розробки програмного забезпечення, проект здійснювався кваліфікованими інженерами компанії Intecno, яка є частиною Transtecno Group.
Першим і дуже важливим кроком була необхідність зібрати команду експертів механічного, електронного та програмного забезпечення, і забезпечити високий рівень теоретичних і практичних знань, необхідний для реалізації даного проекту, щільно взаємодіючи з замовником.
В процесі розробки проекту брала участь технічна фірма Tecnema (Сан Марино), в особі Мауро Дженнарі (технічний директор команди Формула 1 Minardi), яка і визначила технічні вимоги та відповідності по дизайну.
Наступними кроками були визначення розмірів і вибір необхідних комплектуючих, до яких увійшли:
- лінійні системи німецької компанії THK, кулько-гвинтові пари, кругові напрямні, лінійні напрямні;
- серводвигуни Lenze серії MCS і сервоперетворювачі Lenze серії 9400ServoDrives;
- промисловий ПК Lenze-Digitec серії CPC 2000 на керування системою;
- механічні передачі Unimec з точністю - 5';
- низколюфтові планетарні редуктори Transteсno серії PHP з люфтом менше 5'.
Після установки і монтажу перерахованого вище обладнання технічні фахівці компанії Lenze приступили безпосередньо до налагодження і запуску системи. Це, в першу чергу, налаштування сервоперетворювачів і розробка програмного забезпечення для зв'язку з системою контролю і візуалізації роботи експериментальної турбіни. На базі програмного забезпечення Lenze "L - force Engineering", були успішно вирішені завдання параметризації приводів, візуалізації та контролю всього процесу досліджень.
Робота над проектом тривала більше 12 місяців, і отримані результати повністю задовольнили всі сторони. Замовник зараз має в своєму розпорядженні сучасною системою випробування аеродинамічних характеристик болідів, а компанії-розробники проекту - отримали досвід і практичні навички розробки високоспеціалізованих і перспективних проектів.