Нові поліпшені редуктори виробництва Transtecno
Сучасну промисловість і виробництво не можна уявити без мотор-редукторів, які займають важливе місце в сучасній електромеханіки. Редуктори, як універсальні елементи електроприводу, знаходять при думка практично у всіх галузях промисловості в приводі верстатів, конвеєрів, транспортерів, мішалок, турнікетів, інших машин і механізмів.
Основним призначенням редуктора є зміна швидкості обертання при передачі обертального руху від одного вала до іншого і збільшення крутного моменту.
Найбільшого поширення в промисловості отримали планетарні і циліндричні мотор-редуктори. При цьому більш популярні черв'ячні редуктори. Завдяки своїй конструкції, мотор-редуктори з черв'ячною передачею характеризуються плавністю, компактністю, надійністю, безшумністю роботи і широко використовуються в електроприводі. Цьому сприяє низька вартість черв'ячних редукторів в порівнянні з іншими типами редукторів.
Сьогодні більшу частку ринку редукторів займають черв'ячні редуктори італійських компаній, які дотримуються однієї стандартної технології виробництва. Але для того, щоб йти в ногу з часом, потрібно вдосконалювати свої продукти, що і зробила група компаній Transtecno, модернізувавши серію черв'ячних редукторів CM. Це дало можливість збільшити їх ККД і термін служби, а також спростити їх монтаж і обслуговування. Конструкція нових редукторів серії TCM побудована на базі колишньої зі збереженням усіх приєднувальних розмірів, що дає можливість споживачам без будь-яких додаткових витрат і зусиль використовувати поліпшені моделі, замість старих.

Основні особливості нової лінійки черв'ячних редукторів Transtecno:
- Новий дизайн корпусу, завдяки якому редуктор став більш простим і зручним для технічного обслуговування (мал. 1).
- Вирішена заглушка, що закриває торцеву частину черв'яка редуктора, що виключає можливість витоку масла навіть при надмірному тиску на його вхідний вал. На місці цієї заглушки, на корпусі редуктора, нанесена буква «G», яка є торговим знаком продукції Transtecno і захистом від підробки (мал.1).
- У всіх габаритах нової серії редукторів, крім СМ130, тепер відсутній зливний отвір, що дає можливість використовувати редуктори в будь-якому монтажному положенні, без ризику протікання мастила. Ця зміна конструкції редуктора було прийнято компанією Transtecno з урахуванням досвіду, накопиченого за багато років роботи. У більшості випадків зливні отвори просто не потрібні, однак вони можуть бути виконані за запитом.
- Функція осьового утримання підшипника і масляний сальник перенесені з фланця на корпус редуктора, що збільшило механічну надійність підшипникового вузла (мал. 2).
- Використовуються подвійні кулькові підшипники закритого типу 2RZ. Це дає можливість: використовувати редуктор у всіх монтажних положеннях, не втрачаючи при цьому мастила; працювати з мінімальними втратами на тертя і з високою частотою обертання.
- Покращено ККД редуктора за рахунок перерахунку зубів шестерень.
- Більш широкий ряд передавальних відносин. Тепер доступні такі передавальні відносини, як 1/100 для габариту 030, а також 1/5 для габаритів 050 і 063.
- У редукторах типорозмірів 026, 030, 040 і 050 використовується поліакриловий вхідний масляний сальник, який має більший діапазон робочих температур, ніж стандартні ущільнювачі типу NBR (до 150 °C).
- Більш широкий діапазон з'єднувальних фланців для моторів IEC. Фланець 56B14 тепер доступний для габариту 040, 63В14 - для 050, 63В5 - для 063.
- Редуктор типорозміру 110 зараз проводиться в алюмінієвому корпусі (раніше корпус виготовляли з чавуну).
- Вся лінійка черв'ячних редукторів поставляється з пластикової захисної кришкою (встановленої виробником), яка легко знімається при необхідності (мал. 1).
